Reklamacje
Chociaż większość dostarczanych produktów jest bez wad, mogą zdarzyć się sytuacje, w których zakupiony towar wymaga reklamacji. W takim przypadku rozpatrzymy zgłoszenie niezwłocznie, starając się, aby cały proces trwał jak najkrócej. Zgłoszenie reklamacji można dokonać zarówno poprzez elektroniczny formularz w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Sposoby zgłoszenia reklamacji
Reklamację można zgłosić:
Elektronicznie - poprzez formularz reklamacyjny udostępniony przez Sprzedawcę pod adresem: https://avilis.pl/pl/rma-open.html.
E-mailowo - wysyłając szczegóły dotyczące reklamowanego produktu na adres naszej obsługi klienta: kontakt@avilis.pl
- Bezpośrednio przy odesłaniu - wystarczy podać szczegóły reklamacji np. na kartce i włożyć ją do odsyłanej przesyłki.
Wysyłka reklamowanego towaru
Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
AllTrade
ul. Gliwicka 228
40-860 Katowice
Polska
Zgodnie z obowiązującym prawem zwracamy koszty przesyłki zwrotnej w przypadku reklamacji, dzięki czemu nie ponoszą Państwo dodatkowych opłat.
