🚐 Darmowa dostawa od 180 zł
💥  Darmowy zwrot  💥
Nie przegap doskonałych promocji!
Darmowa dostawa od 180,00 zł

Reklamacje

Chociaż większość dostarczanych produktów jest bez wad, mogą zdarzyć się sytuacje, w których zakupiony towar wymaga reklamacji. W takim przypadku rozpatrzymy zgłoszenie niezwłocznie, starając się, aby cały proces trwał jak najkrócej. Zgłoszenie reklamacji można dokonać zarówno poprzez elektroniczny formularz w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Sposoby zgłoszenia reklamacji

Reklamację można zgłosić:

  1. Elektronicznie - poprzez formularz reklamacyjny udostępniony przez Sprzedawcę pod adresem: https://avilis.pl/pl/rma-open.html.

  2. E-mailowo - wysyłając szczegóły dotyczące reklamowanego produktu na adres naszej obsługi klienta: kontakt@avilis.pl

  3. Bezpośrednio przy odesłaniu - wystarczy podać szczegóły reklamacji np. na kartce i włożyć ją do odsyłanej przesyłki.

 

Wysyłka reklamowanego towaru

Reklamowany produkt należy przesłać na adres:

AllTrade
ul. Gliwicka 228
40-860 Katowice
Polska

Zgodnie z obowiązującym prawem zwracamy koszty przesyłki zwrotnej w przypadku reklamacji, dzięki czemu nie ponoszą Państwo dodatkowych opłat.

pixel